zz

کتابهای الهام بخش در حقیقت ، اندیشه و احساس نویسندگان موفقی است که همیشه در پیش شما حضور دارند . مطالعه  کتابهای الهام بخش ، شبیه ملاقات و معاشرت با افراد موفق است .

وقتی شما با آدمهای موفق ، نشست و برخاست می کنید ؛ اعتماد به نفس در شما به وجود می آید، گویی این که حس ، کاملاً مسری است . هنگام نشست و برخاست با انسانهای موفق ، ایده های ذهنی و احساسات قلبی آنها به شدت در شما تأثیر می گذارد .

وجود هر کس در هاله ای از انر‍‍ژیها که بیشتر منشاً ذهنی دارند ؛ اطراف هر شخص را فرا گرفته اند. انرژیهای ذهنی بسته به نوع اندیشه ای که شخص ، در سر می پروراند ؛ فرکانسهای متفاوت دارد . مثلاً نیت خوبی کردن ، فرکانسهای متفاوت از نیت آزار رساندن به دیگران دارد .

فرکانسهای ذهنی شما درروابط و برخوردهای شما دایماً روی یکدیگر اثرمی گذارند . انسانهای موفق و صاحبان اعتماد به نفس بالا و کسانی که ذهنیت مثبت دارند ، انرژی مثبتی را از خود به بیرون تابش می کنند . و انسانهای منفی ، بی اراده و شکست خورده ، تابشهای ذهنی متفاوت و منفی دارند .

وقتی که شما در میدان تابش یک شخص قرار می گیرید ، فراکانسهای ذهنی او در شما تأثیر می گذارد و مخصوصاً اگر این فرایند تکرار و تکرار شود ؛ پس از مدتی روحیه طرف مقابل به شما منتقل می شود . یعنی اگر شما مدتی با افراد مثبت و داری اعتماد به نفس بالا ، نشست و برخاست کنید ، روحیه و انرژی مثبت آنها کم کم به شما منتقل می شود و شما هم مانند آنها مثبت و دارای اعتماد به نفس بالا می شوید .

بنابراین چه خوب است که به روابط خود توجه داشته باشید و حتماً بخشی از اوقات شبانه روزی خود را به نشست و برخاست با آدمهای موفق و مثبت و برخود را از اعتماد به نفس اختصاص دهید . به همین اندازه از ارتباط مداوم و طولانی با افراد منفی و مأیوس ، اجتناب کنید چرا که این ارتباط هم به افسردگی شما منجر می شود :

در جمع خود ، راه مده همچونی را

افسرده دل افسرده کند انجمنی را

مطالعه کتابهای الهام بخش و تأثیر گذار مثبت ، نیز تابشهای ذهنی نویسنده را به شما انتقال می دهند . بنابراین همواره در صدد مطالعه اینگونه کتابها باشید . کتابهایی را بخوانید که به شما ایده و شهامت عمل می دهند . و به ویژه کتابهای را بخوانید که زندگینامه افراد موفق را نوشته است .

با مطالعه اینگونه کتابهاست که می بینید افراد موفق ، در طول زندگی با چه ناکامیهایی مواجه شده اند و چگونه با آنها برخورد کرده اند و از تجربه های عظیم خود چگونه مواجه شده اند و چگونه با آنها برخورد کرده اند و از تجربه های عظیم خود چگونه استفاده نموده اند و چطور با پشتکار و اعتماد به نفس فراوان ، به موفقیتهای بزرگ نایل شده اند . با   کتابهای الهام بخش زندگی کنید .

با معرفی این گونه کتابها دوستان خود را یاری کنید....

مجله موفقیت و کارآفرینی

33